Witamy na stronie Open Mind Swarzędz

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Kadra Open Mind to wykwalifikowani, doświadczeni lektorzy, dla których nauczanie jest pasją. Są to świetnie przygotowani metodycznie oraz pedagogicznie absolwenci uczelni wyższych. Nasi lektorzy posiadają umiejętności do pracy z dziećmi i młodzieżą oraz doskonale rozumieją potrzeby słuchaczy dorosłych.

Swój warsztat stale doskonalą uczestnicząc w licznych szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych. Każdy lektor jest pod stałą opieką metodyka szkoły, który czuwa nad najwyższym poziomem przygotowania zawodowego

 

Szanowni Państwo! Drodzy Rodzice!

Informujemy o zmianie ☺ Od 1 września 2021 roku za Panią Izabelę Kowalczewską, rolę menadżera oddziału Open Mind przejmie Pani Magdalena Wyderska. 🙂 Pani Iza będzie nas wspierać duchem, a Pani Magdzie życzymy dużo satysfakcji w nowej roli!

 

 

mgr Izabela Kowalczewska

Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, która z pasją i ogromnym zaangażowaniem uczy najmłodsze dzieci języka angielskiego. Ten istny wulkan energii zaraża swoim entuzjazmem i optymizmem każdego, kto choć przez chwilę zatrzyma się u jej boku. Wspaniała organizatorka i „pierwsze skrzypce” zespołu swarzędzkich lektorów, która metodycznie realizuje zamierzone cele. Wszystkie cenne doświadczenia nabierała, ucząc w przedszkolach, szkołach podstawowych oraz w Szkole Językowej Open Mind. W swej karierze zawodowej organizowała i przeprowadzała liczne konkursy i eventy językowe, dzięki czemu zaszczepiała w dzieciach chęć nauki języka angielskiego. Wspaniale sprawdziła się jako animatorka zabaw i imprez dla dzieci. Jest niezwykle aktywna nie tylko zawodowo, ale także prywatnie, realizując swoje pasje sportowe podczas wycieczek rowerowych i pływackich zmagań.

mgr Magdalena Wyderska

Ukończyła studia licencjackie i magisterskie na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Następnie poszerzyła swoje kwalifikacje, zdobywając dyplom studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Języków Obcych w Poznaniu o kierunku Dydaktyka Języka Angielskiego. Od kilkunastu lat realizuje swoje zamiłowanie zawodowe, będąc wychowawcą i nauczycielem I i II etapu edukacyjnego szkoły podstawowej. W swojej pracy kieruje się dobrem i indywidualnością każdego ucznia, biorąc pod uwagę jego predyspozycje i możliwości edukacyjne. Fascynuje ją piękno i doskonałość brytyjskiej mowy, tak melodyjnie wyrafinowanej. Za swój wkład pracy i poświęcenie kilkukrotnie otrzymała uznaniową nagrodę dyrektora szkoły. Swoje zawodowe powołanie łączy z pasjami, którymi są taniec i muzyka. Szczególnie bliskie okazały się latynoskie rytmy, którym poświęciła się kończąc kurs instruktora Zumby. Spełniając się w roli nauczyciela i realizując swoje pasje codziennie rysuje uśmiech na swojej twarzy.

mgr Justyna Wojtczak

Ukończyła studia pedagogiczne II stopnia na Uniwersytecie Łódzkim, następnie kontynuowała naukę na studiach podyplomowych na kierunku: Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna w Collegium da Vinci w Poznaniu. Ostatnie trzy lata swojego życia poświęciła, pełniąc rolę nauczyciela- wychowawcy w przedszkolu. Oprócz zajęć edukacyjnych wychowania przedszkolnego, prowadziła również lekcje języka angielskiego we wszystkich dziecięcych grupach wiekowych. Jest osobą kreatywną, otwartą i uwielbia pracę z dziećmi, która daje jej dużo satysfakcji, a także uczy wielu nowych rzeczy

mgr Daria Grenda

Absolwentka Wyższej Szkoły Języków Obcych oraz Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przez kilka lat kształciła swoje umiejętności pedagogiczne, aby następnie zdobywać doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi. To właśnie najmłodsi sprawiają, iż budzi się w niej hiszpańska dusza, a swoim temperamentem i entuzjazmem zaraża miłością do pokochanego przez siebie języka obcego. Hiszpanię, jej język i kulturę, pokochała 15 lat temu i od tego właśnie czasu zgłębia jej piękno, egzotykę – niepowtarzalność i wyjątkowość.

mgr Gosia Nawrocka

Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od kilkunastu lat realizuje się zawodowo jako nauczyciel I i II etapu edukacyjnego szkoły podstawowej. Jest osobą otwartą i kreatywną, a przede wszystkim uwielbiającą pracę z dziećmi. Dba o przyjazną atmosferę podczas zajęć i stosuje przeróżne metody aktywizujące, by jej zajęcia nigdy nie były nudne i banalne. Grupy dziecięce to jej specjalność. Wierzy, iż nauka języka obcego może być fascynującą przygodą, a za swoją rolę uznaje budowanie w dzieciach pozytywnego podejścia do nauki i wiary we własne siły i możliwości. Nie tylko przekazuje niezbędną wiedzę, ale też zachęca, motywuje i sprawia, iż dzieci chętnie i aktywnie uczestniczą nie tylko w zajęciach ale też- i to z sukcesami- w organizowanych przez nią od wielu lat konkursach. Prywatnie uwielbia gotować, a czas wolny, choć nie ma go dużo, lubi poświęcić na kino, książki i aktywność fizyczną.

Zuzanna Tyl
Jestem studentką trzeciego roku filologii angielskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W języku angielskim najbardziej fascynuje mnie fonetyka, lubię uczyć się o różnych akcentach. Interesuję się pedagogiką i uwielbiam uczyć, dlatego na studiach wybrałam specjalizację nauczycielską. Lubię mówić o sobie: „I love teaching just as much as I love chocolate😊”. Zawsze dbam o to, aby prowadzone przeze mnie lekcje były możliwie jak najciekawsze, a żeby to osiągnąć, wykorzystuję różnego typu programy i aplikacje, dzięki którym uczniowie wiedzą, że nauka języka obcego nie musi być nudna i można uczyć się także poprzez zabawę. W wolnym czasie uczę się języka hiszpańskiego. Lubię oglądać seriale i chodzić na długie spacery, zwłaszcza jesienią.

Karolina Węcławska

Ukończyłam studia licencjackie filologii angielskiej z przygotowaniem pedagogicznym na wydziale anglistyki. Pasjonuje mnie proces nauczania, podczas którego nie tylko kształcę dzieci, ale również poszerzam swoją wiedzę i doskonalę nabyte umiejętności. Uwielbiam czytać książki, słuchać dobrej muzyki i delektować się niezwykle energetycznym aromatem herbaty. W wolnym czasie spaceruję, słuchając ulubionych podcastów lub spędzam czas z przyjaciółmi. Staram się, aby moje lekcje były zarówno ciekawe, jak i pomocne w zgłębieniu istoty omawianego zagadnienia. Chętnie korzystam z materiałów interaktywnych, różnych zabaw dydaktycznych, fiszek – wszystkiego, co sprawia, że uczniowie podczas zabawy przyswajają wiedzę i nabywają umiejętności językowych.