Witamy na stronie Open Mind Swarzędz

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Kadra Open Mind to wykwalifikowani, doświadczeni lektorzy, dla których nauczanie jest pasją. Są to świetnie przygotowani metodycznie oraz pedagogicznie absolwenci uczelni wyższych. Nasi lektorzy posiadają umiejętności do pracy z dziećmi i młodzieżą oraz doskonale rozumieją potrzeby słuchaczy dorosłych.

Swój warsztat stale doskonalą uczestnicząc w licznych szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych. Każdy lektor jest pod stałą opieką metodyka szkoły, który czuwa nad najwyższym poziomem przygotowania zawodowego

 

Szanowni Państwo! Drodzy Rodzice!

Informujemy o zmianie ☺ Od 1 września 2021 roku za Panią Izabelę Kowalczewską, rolę menadżera oddziału Open Mind przejmie Pani Magdalena Wyderska. 🙂 Pani Iza będzie nas wspierać duchem, a Pani Magdzie życzymy dużo satysfakcji w nowej roli!

 

 

mgr Izabela Kowalczewska

Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, która z pasją i ogromnym zaangażowaniem uczy najmłodsze dzieci języka angielskiego. Ten istny wulkan energii zaraża swoim entuzjazmem i optymizmem każdego, kto choć przez chwilę zatrzyma się u jej boku. Wspaniała organizatorka i „pierwsze skrzypce” zespołu swarzędzkich lektorów, która metodycznie realizuje zamierzone cele. Wszystkie cenne doświadczenia nabierała, ucząc w przedszkolach, szkołach podstawowych oraz w Szkole Językowej Open Mind. W swej karierze zawodowej organizowała i przeprowadzała liczne konkursy i eventy językowe, dzięki czemu zaszczepiała w dzieciach chęć nauki języka angielskiego. Wspaniale sprawdziła się jako animatorka zabaw i imprez dla dzieci. Jest niezwykle aktywna nie tylko zawodowo, ale także prywatnie, realizując swoje pasje sportowe podczas wycieczek rowerowych i pływackich zmagań.

mgr Magdalena Wyderska

Ukończyła studia licencjackie i magisterskie na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Następnie poszerzyła swoje kwalifikacje, zdobywając dyplom studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Języków Obcych w Poznaniu o kierunku Dydaktyka Języka Angielskiego. Od kilkunastu lat realizuje swoje zamiłowanie zawodowe, będąc wychowawcą i nauczycielem I i II etapu edukacyjnego szkoły podstawowej. W swojej pracy kieruje się dobrem i indywidualnością każdego ucznia, biorąc pod uwagę jego predyspozycje i możliwości edukacyjne. Fascynuje ją piękno i doskonałość brytyjskiej mowy, tak melodyjnie wyrafinowanej. Za swój wkład pracy i poświęcenie kilkukrotnie otrzymała uznaniową nagrodę dyrektora szkoły. Swoje zawodowe powołanie łączy z pasjami, którymi są taniec i muzyka. Szczególnie bliskie okazały się latynoskie rytmy, którym poświęciła się kończąc kurs instruktora Zumby. Spełniając się w roli nauczyciela i realizując swoje pasje codziennie rysuje uśmiech na swojej twarzy.

mgr Justyna Wojtczak

Ukończyła studia pedagogiczne II stopnia na Uniwersytecie Łódzkim, następnie kontynuowała naukę na studiach podyplomowych na kierunku: Wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna w Collegium da Vinci w Poznaniu. Ostatnie trzy lata swojego życia poświęciła, pełniąc rolę nauczyciela- wychowawcy w przedszkolu. Oprócz zajęć edukacyjnych wychowania przedszkolnego, prowadziła również lekcje języka angielskiego we wszystkich dziecięcych grupach wiekowych. Jest osobą kreatywną, otwartą i uwielbia pracę z dziećmi, która daje jej dużo satysfakcji, a także uczy wielu nowych rzeczy

mgr Daria Grenda

Absolwentka Wyższej Szkoły Języków Obcych oraz Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przez kilka lat kształciła swoje umiejętności pedagogiczne, aby następnie zdobywać doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi. To właśnie najmłodsi sprawiają, iż budzi się w niej hiszpańska dusza, a swoim temperamentem i entuzjazmem zaraża miłością do pokochanego przez siebie języka obcego. Hiszpanię, jej język i kulturę, pokochała 15 lat temu i od tego właśnie czasu zgłębia jej piękno, egzotykę – niepowtarzalność i wyjątkowość.

mgr Gosia Nawrocka

Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od kilkunastu lat realizuje się zawodowo jako nauczyciel I i II etapu edukacyjnego szkoły podstawowej. Jest osobą otwartą i kreatywną, a przede wszystkim uwielbiającą pracę z dziećmi. Dba o przyjazną atmosferę podczas zajęć i stosuje przeróżne metody aktywizujące, by jej zajęcia nigdy nie były nudne i banalne. Grupy dziecięce to jej specjalność. Wierzy, iż nauka języka obcego może być fascynującą przygodą, a za swoją rolę uznaje budowanie w dzieciach pozytywnego podejścia do nauki i wiary we własne siły i możliwości. Nie tylko przekazuje niezbędną wiedzę, ale też zachęca, motywuje i sprawia, iż dzieci chętnie i aktywnie uczestniczą nie tylko w zajęciach ale też- i to z sukcesami- w organizowanych przez nią od wielu lat konkursach. Prywatnie uwielbia gotować, a czas wolny, choć nie ma go dużo, lubi poświęcić na kino, książki i aktywność fizyczną.

Zuzanna Tyl
Jestem studentką trzeciego roku filologii angielskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W języku angielskim najbardziej fascynuje mnie fonetyka, lubię uczyć się o różnych akcentach. Interesuję się pedagogiką i uwielbiam uczyć, dlatego na studiach wybrałam specjalizację nauczycielską. Lubię mówić o sobie: „I love teaching just as much as I love chocolate😊”. Zawsze dbam o to, aby prowadzone przeze mnie lekcje były możliwie jak najciekawsze, a żeby to osiągnąć, wykorzystuję różnego typu programy i aplikacje, dzięki którym uczniowie wiedzą, że nauka języka obcego nie musi być nudna i można uczyć się także poprzez zabawę. W wolnym czasie uczę się języka hiszpańskiego. Lubię oglądać seriale i chodzić na długie spacery, zwłaszcza jesienią.

Karolina Węcławska

Ukończyłam studia licencjackie filologii angielskiej z przygotowaniem pedagogicznym na wydziale anglistyki. Pasjonuje mnie proces nauczania, podczas którego nie tylko kształcę dzieci, ale również poszerzam swoją wiedzę i doskonalę nabyte umiejętności. Uwielbiam czytać książki, słuchać dobrej muzyki i delektować się niezwykle energetycznym aromatem herbaty. W wolnym czasie spaceruję, słuchając ulubionych podcastów lub spędzam czas z przyjaciółmi. Staram się, aby moje lekcje były zarówno ciekawe, jak i pomocne w zgłębieniu istoty omawianego zagadnienia. Chętnie korzystam z materiałów interaktywnych, różnych zabaw dydaktycznych, fiszek – wszystkiego, co sprawia, że uczniowie podczas zabawy przyswajają wiedzę i nabywają umiejętności językowych.

Ta strona używa plików cookies (ciasteczka). Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close